روانکارهای تخصصی صنایع فولادی

روانکارهای مورد استفاده در صنعت فولادسازی، می‌بایست به صورت مستمر بتوانند عملکرد بهینه‌ای را در شرایط سخت کارخانه‌ها برای تجهیزات و ماشین‌آلات فراهم کنند. شرکت کلوبر لوبریکیشن، روانکارهای تخصصی برای صنعت فولاد ارائه می‌دهد که نیازهای شما در روانکاری ماشین‌آلات را پاسخ می‌دهد و همچنین اطمینان شما از عدم توقف خط را بالا خواهد برد.

کارخانه‌های فولادسازی بسیار سرمایه‌بر هستند. این سرمایه وقتی به درستی باز خواهد گشت که فرآیند تولید، بدون توقف و مشکلات عمل کند. المان‌های ماشین‌آلات باید برای طولانی مدت فعال باشند. قطعات این المان‌ها در معرض دماهای بالا، فشارهای زیاد، آب، بخار و هوای آلوده هستند. روانکارهای معمولی از پس این شرایط بر نمی‌آیند.

برای این که بازگشت سرمایه‌ی شما در فولادسازی تضمین شود، شرکت کلوبر لوبریکیشن روانکارهای تخصصی برای کل فرآیند تولید ارائه می‌دهد. شما می‌توانید سایش را در بدترین شرایط ممکن کاهش دهید. علاوه بر این، روانکارهای تخصصی کلوبر لوبریکیشن کمک می‌کنند که تجهیزات شما عمر مفید بیش‌تری داشته باشند.

در همه‌ی خط فولاد، از کلوبر لوبریکیشن کمک بگیرید.

کارشناسان خبره‌ی کلوبر از نیازهایی که در بخش‌های مختلف فولادسازی نظیر ریخته‌گری پیوسته، آسیاب‌های غلطکی و … وجود دارد، باخبر هستند. این کارشناسان می‌توانند به صورت خصوصی به شما برای انتخاب بهترین روانکار مشاوره دهند. این را هم باید در نظر گرفت که صنایع فولادسازی به خاطر ماهیت تولید فولاد، با قوانین زیادی محدود شده‌اند. قوانینی که ممکن است مرتبط با محیط زیست و امثالهم باشند. بدین منظور شرکت کلوبر راهکارهای کاهش مصرف انرژی را در نظر گرفته است. شرکت کلوبر برای کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری با ارائه‌ی روانکارهای تخصصی همراه شما خواهد بود.

در صورتی که در کارخانه‌ی شما، نیازمند کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری هستید و یا برای روانکاری یک تجهیز، به دنبال یک راه حل مناسب هستید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت مانا شگرد پایا، نمایندگی انحصاری و پشتیبانی فنی کلوبر لوبریکیشن تماس حاصل فرمایید.