روانکارهای تخصصی صنعت خودرو

روان کننده های تخصصی برای صنعت خودرو: نامرئی و ضروری

سیستم (مکانیزم) قفل مرکزی، قفل درها را به صورت همزمان و با سرعت باز می کند. صندلی ها بدون دردسر در ریل خود جابجا شده و دندانه ها محکم در جای خود قرار می گیرند. در هر تماسی با اتومبیلها، این روانکارهای تخصصی هستند که موجب اولین تاثیر خوب می شوند. برای راحتی و بهترین احساس لامسه در فضای داخلی اتومبیل وبالاترین کارایی در موتورها، شافتها و جعبه دنده ها. برای محافظت و آب بندی در کل چرخه زندگی آنها. در بیش از 250 نقطه ی داری اصطکاک، از محرکه ی خودرو تا شاسی و بدنه، روانکارهای تخصصی کلوبر لوبریکیشن، روانکاریی کامل، نامرئی و ضروری را انجام می دهد.

کاملاً منطبق با برنامه شما
از موتور و شاسی، گیربکس و ترمز گرفته تا درها، محرک پنجره ها و سانروف: برای تمام اجزا و هر عنصری در صنعت خودرو، شرکت کلوبر لوبریکیشن برای نیازهای خاص شما روان کننده صنعتی تخصصی توسعه می دهد. برف پاک کنهای روان، پدالهای بدون صدا، تنظیم راحت صندلی، ترمزهای مطمئن، استارتی نرم و مصرف سوخت کمتر: محصولات کلوبرلوبریکیشن در بیش از 250 نقطه کاربردی استفاده می شوند و همیشه با شرایط و نیازهای شما مطابقت دارند.

روانکارهای صنعتی مناسب برای شاسی، بدنه و نمای بیرونی
نمک، آب، خاک، گرما و سرما: شاسی همواره در معرض شرایط محیطی شدیدی قرار دارد.

روان کننده های مخصوص مقاوم در برابر شرایط دمایی متفاوت از برف پاک کنها،سانروفها و پنجره هابرای سالیان متوالی محافظت کرده و باز شدن و حرکتهایی نرم را تضمین می کنند.

اهمیت روانکارها در فضای داخلی خودرو
از صفات ممتاز یک اتومبیل می توان: سهولت در استفاده، تاثیر حس لامسه و بوی آن نام برد. هیچ چیز نباید جیر جیر کند، کثیف باشد و یا بو بدهد. به همین دلیل بوی روان کننده های کلوبر لوبریکیشن برای فضای داخلی وسایل نقلیه بهینه شده اند. علاوه بر آن تاکید بر ظاهر و کیفیت بالای وسایل نقلیه مدرن دارند و از سایش کم و عمر طولانی آنها اطمینان حاصل می کنند.

روان کننده های صنعتی مناسب برای قسمتهای محرک اتومبیل
استارتی نرم، فرمانی روان و ترمزی ایمن: سیستم های فرمان و ترمز الزامات بالایی برای روانکارهای مستقر در نظر می گیرند. روان کننده های تخصصی اتومبیل کلوبر لوبریکیشن با کارایی بالا، تجربه رانندگی ای بی خطر را با گشتاورها و ضرایب اصطکاک عالی ارائه می دهند که آنها برای فواصل نگهداری طولانی مدت و عملکرد مداوم بهینه می شوند.