روانکارهای تخصصی صنعت معدن

آلودگی‌های آسیب‌زا، دماهای بسیار بالا، حرکات نوسانی شدید و فشارهایی زیاد از جمله شرایط حاکم بر صنایع معدنی است. روانکارهای تخصصی کلوبر یک مانع فنی برای آسیب به ماشین‌آلات در یک کارخانه‌ی معدن هستند و در عین حال، می‌توان با خیال راحت از عملکرد ماشین‌آلات اطمینان داشت.

روانکارهای تخصصی کلوبر برای صنعت معدن در دو سری مخصوص طراحی شده‌اند. یک سری مرتبط با تجهیزات متحرک (Mobile) و یک سری مرتبط با تجهیزات ثابت هستند. در نتیجه روانکارهای صنعت معدن کلوبر به شرح زیر هستند:

روانکارهای سری M: برای تجهیزات متحرک مانند کامیون‌ها و شاول‌ها طراحی شده‌اند.

روانکارهای سری P: برای تجهیزات ثابت مانند آسیاب‌ها و سنگ‌شکن‌ها طراحی شده‌اند.

در یک کارخانه‌ی معدن، استخراج به صورت بی‌وقفه ادامه دارد و در نتیجه قطعاتی چون یاتاقان‌ها، بوش‌ها، پین‌ها و چرخ‌دنده‌ها بدون وقفه در معرض سایش و خوردگی هستند. پس انتخاب درست روانکار ضروری است. یک انتخاب نادرست روانکار، می‌تواند به خرابی زودهنگام قطعات و حتی توقف خط تولید شود که هزینه‌های زیادی را به همراه خواهد داشت.

معدن‌کاری ایمن
شرکت کلوبر، اول از هر چیزی ایمنی را مدّ نظر قرار داده است. در کارخانجات معدنی احتمال رویدادهایی چون پاره شدن کابل‌ها به خاطر پوسیدگی و یا آتش‌سوزی روغن‌های هیدرولیک وجود دارد. شرکت کلوبر با ارائه‌ی محصولات ضد پوسیدگی برای کابل‌ها و روغن هیدرولیک‌های ضد آتش، شما را در یک فرآیند ایمن همراهی می‌کند.

معدن‌کاری سبز و پایدار
در مقایسه با تکنولوژی روانکارهای معمولی موجود، شرکت کلوبر بر تأمین محصولاتی که دوستدار محیط زیست هستند، تأکید دارد. شرکت کلوبر تمامی قوانین مرتبط با حفظ جنگل‌ها، کشاورزی و دیگر موارد مرتبط با محیط زیست را در نظر می‌گیرد. با در نظر گرفتن این موضوعات، محصولات گروه Klubersustain و Kluberbio تولید می‌شوند.

هر کجا که معدن‌کاری شود، شرکت کلوبر حضور خواهد داشت
شرکت کلوبر یک شرکت بین‌المللی است و در تمامی قاره‌ها و اکثر کشورهای دنیا حضور فعال دارد. در کشور ایران نیز شرکت کلوبر بیش‌از پنجاه سال است که با همکاری نمایندگی انحصاری خود یعنی شرکت مانا شگرد پایا، به شرکت‌های بزرگ معدنی نظیر مس سرچشمه، مس شهر بابک، مس سونگون، مس خاتون‌آباد، شرکت صنعتی و معدنی چادرملو و… خدمات و محصولات فنی و تخصصی خود را ارائه می‌دهد.

حضور کارشناسان خبره‌ی کلوبر لوبریکیشن در کارخانه‌ی شما
شرکت کلوبر لوبریکیشن، یک سیستم خدمات با نام KluberEfficiencySupport دارد که در طی آن، کارشناسان خبره‌ی کلوبر با حضور در محل کارخانه و بازرسی‌های فنی، جهت بهینه کردن فرآیند تولید و کاهش هزینه‌های غیرضروری به شما مشاوره‌های فنی ارائه می‌دهند و در صورتی که شما تصمیم به استفاده از محصولات شرکت کلوبر گرفتید، این کارشناسان تا آخرین مرحله شما را همراهی خواهند کرد. جهت استفاده از این خدمات، می‌توانید با ما تماس حاصل فرمایید.