روانکارهای تخصصی صنعت چوب

روانکارهایی که در صنعت چوب استفاده می شود میبایست در برابر دمای بالا، مواد شیمیائی و همچنین تبخیر مقاوم باشند. همین شرایط دلیل کافی برای استفاده از روانکارهای تخصصی کلوبر لوبریکیشن است. محصولات شرکت کلوبر لوبریکیشن، تامین کننده نیازهای شما جهت افزایش بهره وری خط تولید خواهد بود.

روانکارهای مصرفی در صنایع چوب، علی الخصوص در خطوط تولید پیوسته نئوپان و ام دی اف، در معرض دمای بالا تا 250 درجه سانتیگراد قرار دارند. گریس و روغنهای معمولی، کارائی لازم را در زنجیرهای منتقل کننده صفحات چوب و قطعات متحرک ندارند. به همین جهت، استفاده از روانکارهای تخصصی توصیه میشوند که نه تنها بهترین کارکرد را در برابر حرارت بالا دارند، بلکه با کمترین ته نشین، بیشترین مقاومت را در برابر سایش قطعات از خود به نمایش می گذارند. به جهت تجربه بلند مدت همکاری نزدیک با سازندگان ماشین آلات و مصرف کنندگان، شرکت کلوبر لوبریکیشن تجربه موفقی در تولید بروز محصولات تخصصی برای رفع نیاز این صنایع را دارد. روغنهای جدید این شرکت باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره وری ماشین آلات حتی در دمای بالا می شوند. از دیگر مزایای این محصولات باید به کارایی بالا، تبخیر کم، نداشتن ته نشین بر روی استیل بلت، عدم دود حاصل از سوختن روغن و کاهش مصرف قابل توجه اشاره نمود.

روانکارهای تخصصی، موثر در صنعت چوب
محصولات کلوبر لوبریکیشن توسط سازنده‌های معتبر ماشین‌آلات صنایع چوب توصیه شده‌اند. بیشترین مصرف این محصولات در خطوط تولید پیوسته نئوپان و ام دی اف هستند. به مواردی از روانکارهای این خطوط و ویژگی آنها در زیر اشاره شده است:

روغن استیل بلت: تحمل حرارت بالا، مقاومت در برابر فشار بالا، کاهش مصرف روغن بدلیل تبخیر کم، مقاوم در برابر سایش
روغن زنجیر: تحمل حرارت بالا، ته نشین کمتر در نتیجه زنجیر تمیزتر، جلوگیری از قفل شدن پین ها، جلوگیری از تغییر طول زنجیر، مقاوم در برابر سایش
گریس بیرینگ حرارت بالا: مقاوم در برابر حرارت بالا، زمان روانکاری مجدد طولانی تر، محافظت در برابر خوردگی
گریس بیرینگ درام اصلی: تحمل در برابر فشار بالا، قابلیت پمپ شدن در سیستم روانکاری مرکزی، مقاوم در برابر سایش
روغن چرخدنده موتور اصلی: تحمل فشار بالا، روانکاری طولانی مدت به دلیل پایه مصنوعی، مقاوم در برابر سایش

محصول دیگری که در صنعت چوب می توان به آن اشاره کرد، روغن تمیز کننده زنجیر است. این محصول به بالا بردن عملکرد زنجیر در ماشین آلات کمک می کند. روغن تمیز کننده کلوبر علاوه بر روانکاری زنجیر در دمای نرمال و مقاوم بودن در برابر سایش، در پین های زنجیر نفوذ کرده و گرفتگی های ناشی از ته نشین ها را در نقطه روانکاری شسته و آنها را پاک می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.