روان‌کننده‌ها برای رسیدن به اهداف پایداری صنعت نساجی

کلوبر لوبریکیشن برای رفع محدودیت‌های احتمالی، با تأمین‌کنندگان تجهیزات اصلی (OEMs) در صنعت نساجی همکاری می‌کند. به لطف این همکاری، بهبودهای قابل‌توجهی در طول عمر و کارایی دستگاه‌های تولید منسوجات و کاهش نیاز به تعمیر و نگهداری آنها به‌دست آمده است که نتیجه‌ی آن بهره‌وری بالاتر و کاهش مصرف منابع ارزشمند است. مهندسان فروش ما به‌عنوان شریک صنعت شایسته‌ی شما، رقابت‌پذیری شما را به‌عنوان یک تولیدکننده‌ی پارچه تضمین می‌کنند.

پشتیبانی کلوبر لوبریکیشن از روانکاری صنعت نساجی در یک نگاه

  • روان‌کننده‌های تخصصی، متناسب با نیاز شما: ما از ریسندگی تا تکمیل، به شما راه‌حل‌هایی ارائه می‌دهیم که به بهترین شکل با نیازهای روانکاری مربوط به آن بخش مطابقت دارد. در واقع نیازهای شما مبنای انتخاب روانکار مناسب است.
  • به‌روزرسانی مداوم جهت کسب نتایج بهینه: نیازهای خاص صنعت نساجی معیاری برای توسعه و آزمایش روانکارهای تخصصی ما است. کارشناسان ما بیش از 100 تجهیز تست را در اختیار دارند؛ قابلیتی که در دنیای روغن‌کاری صنعتی بی‌نظیر است.
  • خدمات نوآورانه: علاوه‌بر روان‌کننده‌های تخصصی، ما خدمات پیشرفته‌ی دیگری را می‌توانیم به شما ارائه دهیم که شامل اندازه‌گیری انرژی برای افزایش پایداری و سودآوری، دستگاه‌های روان‌کننده‌ی خودکار و بسیاری از موارد دیگر می‌شود.

صنعت نساجی با چه چالش‌هایی مواجه است؟

روان کننده‌ها در صنعت نساجی

تغییر رطوبت فضا، نوسانات دما و بار و فشار بالا، تنها برخی از فاکتورهای تأثیرگذار بر تولید نساجی هستند. درعین‌حال، صنعت نساجی می‌خواهد به شیوه‌ای پایدار عمل کرده تا در عین رسیدگی به مسئولیت کارآفرینی خود، از محیط‌زیست نیز حفاظت کند. روان‌کننده‌های طراحی‌شده برای نیازهای صنعت نساجی توسط کلوبر لوبریکیشن، به برآورده شدن این الزامات کمک کرده و بهره‌وری را که بخشی از برنامه‌ی بهبود پایداری است، افزایش می‌دهد.

روان کننده ها در کجای صنعت نساجی استفاده می شوند؟

ما روان‌کننده‌ها را یک عنصر اساسی در طراحی ماشین‌آلات نساجی می‌بینیم. آنها باید با الزامات تک‌تک اجزا مطابقت داشته تا مطمئن شویم که عملکرد آنها تا حد ممکن بهینه می‌شود؛ بنابراین ما با روان‌‌کننده‌های تخصصی خود می‌توانیم کل فرآیند تولید در صنعت نساجی را پوشش دهیم. این فرایندها از این قبیل‌اند:

  • ماشین‌های ریسندگی: حفاظت عالی در برابر خوردگی یاتاقان‌ها، توربین‌های ریسندگی، غلتک‌ها، پمپ‌های ریسندگی و اسپینرها؛
  • ماشین‌های بافندگی: عمر طولانی‌تر ماشین با حداقل نیازهای تعمیر و نگهداری برای سوزن‌ها و وزنه (سینک)‌ها، ریل‌های کشویی و میله‌های راهنما؛
  • ماشین‌های بافت تار و پودی: فواصل طولانی‌تر بین سرویس‌های تعمیر و نگهداری با حداقل روغن‌کاری چرخ دنده‌ها، دستگاه‌های بافندگی و زنجیر؛
  • ماشین‌های تکمیل: مقاومت در برابر آب، بخار، محلول‌های اسیدی و قلیایی برای دستگاه‌های بخار، بلبرینگ نورد، جبران‌کننده‌ها و غلتک‌ها؛
  • قاب‌های استنتر: رسوب کمتر به‌دلیل جداسازی بالا روی زنجیره‌های نقاله، دوک‌های تنظیم، میله‌های سوزن و گیره‌ها.

افزایش 150 درصدی بهره‌وری با روان‌کننده‌های صنعت نساجی

با هدف کمک چشمگیر به پایداری در تولید نساجی، کلوبر لوبریکیشن یک روغن‌دنده‌ی مصنوعی با خواصی مطابق با نیازهای یک ماشین نساجی تولید کرده است. روغن‌دنده‌ی مصنوعی ما بهره‌وری را 150 درصد افزایش داده و فواصل نگهداری را از 8000 ساعت به 20000 ساعت افزایش داده است. نتیجه‌ای که از آن به دست آمده شامل این موارد است:

  • مصرف کمتر منابع طبیعی؛
  • بهینه‌سازی و کاهش میزان مواد مصرفی؛
  • اتلاف و هدررفت کمتر؛
  • افزایش ایمنی به‌دلیل مصرف کمتر روان‌کننده؛
  • اثربخشی هزینه‌ی بالاتر برای اپراتور.

با استفاده از روان‌کننده‌ی بهینه، پایداری و عملکرد می‌توانند دست‌به‌دست هم دهند.

بهبود پایداری در تولید نساجی با کلوبر لوبریکیشن

بهبود کارایی و افزایش عمر دستگاه، هر دو به اهداف پایداری صنعت نساجی کمک می‌کند. بیش از 90 سال است که ما در حال تحقیق و توسعه‌ی راه‌حل‌های روانکاری مؤثر و قابل‌اعتماد برای صنایع هستیم تا به مشتریان خود کمک کنیم تا نیازهای پایداری خود را برآورده کنند.

صرف‌نظر از چالش‌هایی که در تأسیسات تولید نساجی خود با آن مواجه هستید، ما تلاش می‌کنیم با برنامه KlüberEfficiencySupport راه‌حل‌های بهینه برای نیازهای شما پیدا کنیم؛ خدماتی که به شما کمک می‌کند تا هزینه‌ها، مصرف و تلفات را در فرایند تولید خود کاهش دهید. در این راستا ممکن است محصولات استانداردی را به شما پیشنهاد کرده یا محصولی را بر اساس نیازهای فردی شما تولید کنیم. اگر در مورد روانکارهای ما سؤالی دارید، خوشحال می‌شویم که در هر زمان به شما مشاوره دهیم.

منافع آن برای شما:

  • فواصل خدمات طولانی‌تر؛
  • کاهش زمان توقف و بهره‌وری بالاتر؛
  • کاهش ریسک تماس نخ یا پارچه با روان‌کننده؛
  • ارائه‌ی پشتیبانی توسط کارشناسان ما در سراسر جهان.
برای مطلع شدن از آخرین مطالب
ایمیل خود را وارد کنید!

اکنون دیدگاهی اضافه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *