یک راه‌حل اثبات شده برای روغن‌کاری لاستیک / رینگ

روان‌کننده لاستیک/رینگ کوره‌ای WOLFRACOAT C FLUID و دستگاه پاشش ss.Lubac Ring Star برای روانکاری دقیق و ایمن سطوح داخلی رینگ‌ها در کوره‌های دوار

یک جفت کامل: WOLFRACOAT C FLUID و ss.LUBAC Ring Star

کوره‌های دوار در صنعت سیمان و بخش‌های صنعتی مانند صنایع نسوز، تولید خمیر کاغذ یا صنایع شیمیایی معمولاً ۲۴ ساعته درحال بهره‌برداری در شرایط سخت و دمایی تا ۴۰۰ درجه سانتی‌گراد هستند. آنها باید به طور منظم توسط کارکنان تعمیر و نگهداری سرویس شوند.

یک چالش بزرگ برای کارکنان تعمیر و نگهداری، اعمال دستی روان‌کننده در شکاف بین تایر و پوسته و تایر و براکت‌ها است. دمای بالا و کوره دوار، هر دو، خطرات بالقوه قابل‌توجهی هستند.

علاوه‌بر این، روان‌کننده باید دقیق و به مقدار کافی در محل مناسب اعمال شود تا از آلودگی سیستم جلوگیری شود.

روان‌کننده لاستیک کوره WOLFRACOAT C FLUID یک محافظ قابل‌اعتماد در برابر خوردگی و لایه‌ای جداکننده به کاربران ارائه می‌دهد که اصطکاک بین سطوح را کاهش داده و عمر قطعه را افزایش می‌دهد.

با دستگاه اسپری ss.Lubac Ring Star، روانکار WOLFRACOAT C FLUID به‌طور دقیق، به مقدار مناسب و از فاصله‌ای ایمن اعمال می‌شود. سیال پایه از حدود 200 درجه سانتیگراد تبخیر شده و لایه‌ای یکنواخت از روان‌کننده‌های جامد ایجاد می‌کند که سطوح اصطکاک را از هم جدا می‌کند (روغن‌کاری خشک).

تیمی که با همکاری کامل کار می‌کند!

بهره‌مندی از:

  • کاربرد دقیق روان کننده

 ss.LUBAC Ring Star که با WOLFRACOAT C FLUID مطابقت دارد، به روان‌کننده کمک می‌کند با یک «شات» دقیق از فاصله ایمن اعمال شود.

  • مقدار روان‌کننده به‌درستی اندازه‌گیری شده است.
  • پیشگیری از حوادث شغلی: برای کارکنان ایمن است؛ زیرا از فاصله ایمن اعمال می‌شود.
  • بدون آلودگی در ناحیه اطراف کوره دوار.
  • استفاده پایدار از روان‌کننده‌ها.
  • استفاده بهینه از روان‌کننده لاستیک کوره WOLFRACOAT C FLUID، یکی از محصولات پیشرو برای این کار است.

Thomas W. Schulz، مدیرعامل ss.LUBAC در بدایشل، اتریش می‌گوید: در طول توسعه، همه پیشنهادات کارشناسان کارخانه‌های سیمان را به‌کار بردیم. همچنین در تماس نزدیک با Klüber Lubrication بودیم. از همان ابتدا مشخص بود که محلول ما باید با WOLFRACOAT C FLUID هماهنگی عملکردی داشته باشد؛ زیرا یکی از محصولات پیشروی بازار جهانی در این زمینه است.

روغن‌کاری

کریستین وورگوتر، مسئول مدیریت و نگهداری کارخانه Zementwerk LEUBE GmbH، این‌چنین توضیح می‌دهد: «گان روغن‌کاری ss. LUBAC Ring Star چندین سال است که در LEUBE استفاده می‌شود. ss.LUBAC و Klüber Lubrication در طول اجرای آن از ما پشتیبانی کردند.

این گان مستقیماً در کوره دوار نصب شده، ایستگاه پرکردن آن خودکار و در انتهای هر رینگ سواری یک اتصال به سیستم هوای فشرده وجود دارد. ما نسخه دستی Ring Star را ترجیح می‌دهیم؛ زیرا کارکنان تعمیر و نگهداری می‌توانند در زمان بازرسی‌های خدماتی کوره دوار آن را نیز اعمال کنند.»

برای مطلع شدن از آخرین مطالب
ایمیل خود را وارد کنید!

اکنون دیدگاهی اضافه کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *